Hjärtruds Stuga

lördag 18 februari 2012

Lördags mys

Har varit hos dottern sen igår förmiddag och hjälpt henne med allehanda ting. Det är inte lätt att hinna med en massa och städa ur ett helt hus för kommande försäljning, när man är ensam med två små barn. Så nu blir det lördagsmys med tacos och melodifestival.


  Monkey är så glad att vi är hemma igen så hon kan krypa in under mysfilten och sova.

När vi åker till vår dotter så passerar vi Skara och där finns Slöjddetaljer, så ett besök där är ett måste. Denna gången inhandlades mer pärlor och vingar till änglar. Så nu ska jag göra både blå och svarta änglar.



Tack för alla värmande kommentarer till förra inlägget. Ni är underbara mina goa bloggvänner.

Ha en skön lördag och rösta på rätt låt ikväll.

Kram Karin

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Härligt när man kan hjälpa till!! Är övertygad om att din dotter är såå tacksam!!
    Slöjddetaljer..det var inte igår..jag var där...! Duktig du är som pysslar och grejar!!
    Jag önskar dej en fortsatt mysig lördag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild på Monkey. Du får ha en fortsatt trevlig lördag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Meeen hallå!! Läste igenom mina kommentarer och fick ju se att jag vunnit hos dig!!!!!!!!!!! Vilken överraskning och hjärtana som du lottade ut är så fina. Jag dekorerar gärna mitt hem med hjärtan=)

    Vad roligt att besöka Slöjddetaljer, det skulle jag gärna göra någon gång.

    Mejlar min adress! Önskar dig en riktigt fin fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Kan tänka att dottern är glad, tänk så mycket saker man samlar på sig. Det upptäcker man när man ska flytta.

    Monkey är då bara för söt! KRAM Helena

    SvaraRadera
  5. Men gudars så söt han är lille Monkey för det är en han väl?
    Snygga stolarna vart tycker jag :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera