Hjärtruds Stuga

måndag 28 november 2011

Baby filten är klar

Nu är babyfilten klar och det är alldeles lagom för dopet är på lördag. Då ska min systers lilla Dante döpas.


Filten har varit en sån där bra grej att jobba på samtidigt som man tittar på tv om inte Berit kommer och fixar strömavbrott på bästa tv tid. Så var det igår strax efter kl 21 så blev det kolmörkt i huset. Bara att kissa god natt med hundarna och krypa ner i bingen. Jag gillar inte när det blåser stormvindar. Den där busen Berit välte två av mina lyktor som står i trädgården så glaset gick sönder, borde väl ha tagit in dem men det blev inte av. Jag får väl önska mej nya av tomten.



Nu har stickorna kommit fram igen och ett nytt arbete är påbörjat. Det ska bli..............nej det tänker jag inte berätta. Det kommer bilder senare.


Ha en bra vecka.

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar