Hjärtruds Stuga

tisdag 27 september 2011

Äntligen färdig

Ja nu har jag äntligen dragit det sista penseldraget på lusthuset. Så himla skönt att släppa taget om detta. 8 liter färg har det gått åt och jag tror jag har målat 4 lager men ändå tycker jag att det inte riktigt täcker överallt, men nu får det vara färdigt för i år. Det ska bli kul att piffa där nästa sommar. Jag tror att det gamla plastbordet får hänga med ett tag till men nya stolar ska jag köpa. Svarta tror jag att det blir eller kanske något i mörkt brunt. Vi får väl se vad marknaden har att fresta  mej med nästa sommar.




Så här ser iallafall vårt nymålade lusthus ut. Jag är ganska nöjd faktiskt. En före bild kanske? Tja ok då här kommer den.


Nästa sommar ska ni få se hur det blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar