Hjärtruds Stuga

onsdag 5 oktober 2011

Oj vad dagarna får fort. Tycker inte det var mer än någon dag sen jag gjorde en uppdatering på bloggen men det har gått 5 dagar och jag har hunnit åka till IKEA och fynda två gånger under de dagarna. Först med mannen och yngste sonen i lördags och sen en tur med bästaste jobbarkompisen i måndags. Vi hade fått lite pengar att handla för till vår jour lägenhet på jobbet. Den börjar bli mitt andra hem och faktiskt har vi fått det  riktigt trivsamt. Det kan behövas för vi tillbringar många timmar där.


Nu vill det till att hinna njuta av höstens alla färger och läckerheter. Detta kortet tog jag hemma hos en av sönerna när jag var där och plockade äpplen till hästarna. Jag passade på att ta en stor korg med fina ät äpplen till mej själv också .

Så här blev betong skivan som jag gjöt i fredags.



Den blev ungefär som jag tänkt mej fast mycket mer massiv, men det är bra det. Ingen höststorm eller någon annan heller flyttar på den i första taget.

Nä nu måste jag ut i min stuga och fixa lite. Jag har massage gäster ikväll så jag ska städa av lite och piffa så det blir inbjudande.

Ha en fantastisk dag .