Hjärtruds Stuga

måndag 26 mars 2012

När skymningen sänker sig...







När skymningen sänker sig över bygden och kvällarna ännu är mörka så passar jag på och visar mitt senaste loppisfynd. 20 kr för denna fina lila ljuslykta. Jag har hängt detta lila svävande klotet ute i olvonbusken. Där hänger det nu till glädje för mig och alla som passerar vårt hus.


Jag summerar min dag och känner att den varit god. 
Vädret har varit gott idag med och jag är ledig imorgon så då blir det sovmorgon. 


Det är fantastiskt att vara människa.

Ha en skön kväll.

Kram Karin


6 kommentarer:

  1. Vilket fint fynd du har gjort och så vackert den lyser. Där sparade du 109 kr *ler*. Ha en fortsatt bra vecka.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fint loppisfynd. Jag hänger också massor av lyktor i träden. Det är så stämningsfullt i mörkret.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Vilken fin lykta och va kul med fynd! Det är så mysigt med lyktor ute, sommar som vinter, höst som vår!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Såå mysigt!!!
    Härligt med en ledig dag!!! Hoppas den blir lika bra..som gårdagen!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Mysigt! Kul med loppisfynd :-) Så himla fint du har det överallt, älskar planteringarna och arrangemanget med äggen. kram

    SvaraRadera
  6. Mysigt att ha den ute i busken och vilket fyndpris du hittat den för.
    Så fint du gjort på din tomt, nu är det verkligen vår.
    Tack för din grattis hälsning.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera