Hjärtruds Stuga

tisdag 22 maj 2012

Barnbarn

Så här fin bukett fick mormor igår av finaste E




Kan ju inte påstå att jag gillar maskrosor egentligen,  men när det är barnbarnen som plockar dem så blir de fina.


Det händer något med våra hundar när barnbarnen är på besök. 
När vi ska fika eller äta något så placerar de sig snabbt under bordet.




Sen står de där troget och väntar på godisregn.
Annars när vi är själva så sitter de i kökssoffan.
Tror ni de är bortskämnda? 
Ja .....kanske lite då.


Ha en underbar dag.
 Bara njut och ta för er av vad dagen har att erbjuda.


Kram Karin

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Tack för alla dina kommentarer hos mej!!!
    Jag blir så glad och du skall veta att dom värmer!!
    Vilken gullig bukett du har fått...barn är underbara!!!
    Ha en fortsatt skön dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Lyckliga du som får så fina buketter. O barnbarnen lär må underbart när dom får vara hos er. O hundarna tycker tydligen lika mycket om det som du och P-A. Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Jag försöker att tycka att maskrosor är fina för vi har mängder! I en sådan liten barnbarnsbukett är de absolut fina.
    Kloka hundar!

    Ha det så bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Barnbarn är härligt .....mitt äldsta sa en gång när vi åkte hem till oss förbi ett helt hav med maskrosor ...hon frågade vad det var ..ogräs sa jag...men mormor det är ju blommor och dom är vackra tycker jag sa hon...så där fick jag.

    Ha en bra dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Hej bästaste mormor! :o)

    Det var en fin bukett från älskade barnbarn. Det kan jag tro att dom placerat sig på rätt plats där :o) Hahaha, vår ena dotterns hundar vet att vi alltid ger dem något när vi kommer. Så, så fort dom ser oss så slickar de sig om munnen. Det ser så skojigt ut :o)

    Ha en underbar pingsthelg!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera