Hjärtruds Stuga

torsdag 17 maj 2012

Cruising

God förmiddag alla finingar.
Hoppas ni sovit gott och länge.

Idag är det Kristihimmelsfärdsdagen och det innebär att det är cruising i vår lilla stad.
Idag ska mannens pärla ut och vädras.




Det var väl ingen som trodde det var jag som är pärlan. 
Nej .....efter 35 år så tror jag inte han kallar mig för pärlan längre.


Avslutar med resebilder från Tjeckien


Theresienstadt















Benkyrkan i Kotna Hora















Det var en mycket intressant resa.
 Ju mer jagt reser så inser jag att det finns så otroligt mycket mer jag vill se och uppleva i världen.


Nu är det dags att ta tag i dagen.
Först på schemat står grillning hos näst äldsta sonen och mys med barnbarnen .
Tänk vilken förmån att få träffa prinsessorna så ofta.


Varje dag i ditt liv är en dag i din historia 
så mys och må så gott.


Kram Karin

9 kommentarer:

  1. Vilken pärla han har!! Jättefin och väääääääääldigt lång, haha.
    Lite morbida bilder från din resa. Det där första stället är jag tacksam för att jag slapp i alla fall.
    Hoppas ni får en fin dag. Här är det regnigt och blåsigt så jag håller mig helst inomhus.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig bil!
    Benkyrkan känns lite kuslig med en massa skallar.
    Du får ha en skön dag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  3. Cool bil, kul med crusing. Å vilka häftiga foton på döskallar och allt :-) hoppas du har en härlig dag. Tack för att du tycker att jag kan måla, kul att höra. kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Mycke fina bilder och bilen ser jättefin ut
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Men vännen..trodde såklart att det var du som var pärlan!!!
    Förstår att resan var intressant!!
    Ha en fortsatt underbar dag..!! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. tror allt du är PÄRLAN oxå efter 35 år! Härliga bilder o nostalgi för mej som vart på många cruising eftersom jag växte upp med stora bilar.Alla mina fyra bröder hade det...Härlig tid minsann..Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  7. Ni är nog hans pärlor båda två ;=) Crusing är kul!åkte en del förr!trevlig helg!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Cruising hade vi i vår stad förra helgen. Hade gärna åkt med i någon pärla!

    Bilderna från Tjeckien är något vi alla inte får glömma!

    Ha en fin kommande vecka...KRAM Helena

    SvaraRadera
  9. VA?...är inte du pärlan?!, fniss...Härligt med cruising och värstans fin bil!
    Lite skrämmande bilder, men ändå vackra...verkar ha varit en upplevelse!

    Ha nu en fin vecka & kramen!

    SvaraRadera