Hjärtruds Stuga

torsdag 24 maj 2012

Underbar start på dagen

I morse när jag kom hem från jobbet så det ut så här i trädgården




Så fint med Mossflox, Hjärtbergenia och Paradisäppelträdet som blommar i rosa toner.

Slutade veckans arbetspass 7.15 i morse och nu är jag ledig till på måndag 16.30.
Jag är mer än nöjd med mitt schema.
Underbart väder idag med, bara att njuta.


Den som får ut mest av livet är inte den som levt längst,
utan den som levt var minut....
ta vara på dagen.


Kram Karin




11 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med långledigt! Hoppas du får riktigt fint väder då..Så fint med Mossflox, har inga idag men funderar på att köpa till en rabatt som jag har vid garageväggen.
    Ha en fin dag nu
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Härligt och vilken vacker trädgård och bild! Njut av din ledighet, det verkar vara ett riktigt bra schema och solen ska tydligen fortsätta skina hela helgen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Vackert att vila ögonen på
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Så vacker bild och kloka ord. Du får ha en fin kväll.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  5. Håller med dej..om mornarna..så ljuvligt!!
    Härlig ledighet du har framför dej..och vädret skall ju forsätta vara fint!!
    Så njut och bara ha det gott!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Underbart!!!
    Jamen visst är det så, det gäller att passa på att njuta.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Bedårande vackert! Jag bara njuter av din fina trädgård!

    Hoppas du får en skön ledighet! trevlig pingst!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  8. Hej hjärtat...tack för kommentaren..jaa så stark måg vi har...kotten har jag matat me pannkakor i kväll...jättefint har du det vännen...kram o gonatt/ Gunilla

    SvaraRadera
  9. Vad fint du har i din trädgård!
    Önskar en härlig helg till dig,
    Sussi

    SvaraRadera
  10. Så fin trädgård! Ha nu en riktigt härlig helg !
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. När man ser den bild som du såg där på morgonen det är då axlarna sjunker ner, man andas djupt och känner att det är inte så tokigt att leva;-) Härliga bilder!

    Ha det så gott nu och njut av din långhelg! Trevlig Pingst!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera