Hjärtruds Stuga

tisdag 29 maj 2012

Ledig

Ja ha då var veckans två första arbetspass avklarade.
Ledig i två dagar innan jobbarhelgen.


När jag kom hem från jobbet nu på morgonen låg det ett paket i brevlådan.
Kan det vara något för en hund eller?




Nej det luktar som mattegrejer.




Det var min vinst från fina Gabriella med bloggen 

Ett riktigt väldoftande må bra paket.
Får nog stänga in mig i badrummet och tappa upp ett bad.


Som jag skrivit tidigare så är lediga dagar de bästa dagarna 
och nu har jag två.


Mys och må gott

Kram Karin

13 kommentarer:

  1. Grattis till den fina vinsten

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med lediga dagar. Känner igen att hundarna gillar paket, hihi. De vi hade var som galna då det var julafton och födelsedagar. Så söta. kram

    SvaraRadera
  3. Åh grattis till fiin vinst...göm dej i badrummet du!...ja tidig sem i år nästa sen..skönt med vem som:).nä getingbo't åkte bort eftet korttagningen..hihi..kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten...va härligt med ett lyxpaket !!

    Kram anette

    SvaraRadera
  5. Grattis till den härliga vinsten! Nu kan du riktigt passa på att njuta på din ledighet!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten!!
    Härligt med ett par lediga dagar!! Njut och ha det gott!!
    Önskar dej en God Natt!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. <va bra att det äntligen kom fram...ha det så härligt nu
    Kram gabriella

    SvaraRadera
  8. Grattis vilken fin vinst!!
    Så mysigt med ett härligt bad.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  9. Gratulerar till den fina vinsten, det är ju så roligt att vinna saker!
    Lilla vovven är så fin! Och när det luktade mattegrejer trodde jag du skulle skulle börja en matte-kurs, alltså räkna, så insnöad är jag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten...precis sånt man vill ha. Stäng in dig i badrummet och njut av det ljuvliga innehållet:)

    Trevlig helg...KRAM Helena

    SvaraRadera
  11. Åhhh grattis! Vad roligt! Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Ja, jag har en ledig dag till men den lär väl springa iväg som alla andra kan jag tro, haha. Jobbar också helgen och det är extra roligt när gubben är iväg i veckorna!!!
    Vilken fin vinst du fått.
    Ha det skönt på fridan.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  13. Tittar in för att önska dig en mysig helg. Tipsar också om min lilla utlottning för att fira att Signerat AJ har funnits i 2 år.
    Kram Agneta

    SvaraRadera